ZWL wśród finalistów eBuki 2012

Miała być recenzja ze "Stulecia chirurgów", ale po powrocie do domu znalazłem informację, którą chcę się z Wami podzielić. Otóż jury konkursu eBuka 2012, w składzie: Małgorzata Gutowska-Adamczyk, Monika Badowska, Joanna Gołaszewska i Grzegorz Raczek, ogłosiło dziś listę finalistów.
Z ogromną radością zauważyłem na niej mój blog - w znakomitym towarzystwie, gdyż w finałowej dziesiątce znalazły się też:


Wszystkim finalistom serdecznie gratuluję. Ostateczna decyzja jury zostanie ogłoszona 8 września na Targach Książki w Katowicach.

Aż do 21 października trwa za to głosowanie Czytelników, którzy mogą uhonorować swój ulubiony blog spośród zgłoszonych do tegorocznej edycji. Wystarczy wysłać mail z tytułem bloga w tytule na adres konkursy@duzeka.pl. Zachęcam wszystkich do udziału w głosowaniu.

Tagi , . Pobierz permalink. RSS dla tego wpisu.

60 odpowiedzi do: ZWL wśród finalistów eBuki 2012

  1. Hip hip hurrrrrraaaaa!!!!! Gratuluję Tobie (zasłużonego!) sukcesu, a jury wyśmienitego gustu! Już lecę oddać głos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, toż to nie lada osiągnięcie :) Trzymam kciuki, żebyś wygrał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję niezmiernie wszystkim Paniom:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje :) Z prawie wszystkimi wyborami się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE! i trzymam kciuki za ciąg dalszy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Kto, jeśli nie ty? I czekam z niecierpliwością na recenzję, uwielbiam Thorwalda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Z Thorwaldem jest taki problem, że ja bym chciał sobie pocytować co smakowitsze kawałki, a są naciski, żeby nie cytować co smakowitszych...:) No i nie przesadzajmy, konkurencja jest bardzo znakomita i współczuję jury:)

      Usuń
    2. Znajdź złoty środek i zacytuj tylko dwa smakowite kąski - coś w stylu degustacji w supermarkecie ;)

      Usuń
    3. Jako faktycznie muszę wypośrodkować:P

      Usuń
  7. Trzymam kciuki. Przy okazji informuję, że biały kruk poleciał na zachód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały kruk poleciał na zachód - to zabrzmiało jak konspiracyjne hasło! :)

      Usuń
    2. Zuzanna lubi je tylko jesienią:) Dzięki za wiadomość.

      Usuń
    3. Ja też gratuluję. Biały kruk zakracze, gdy doleci:))

      Usuń
    4. Tak właśnie miało zabrzmieć :)

      Usuń
    5. Przeczytałem, że kruk zagdacze i już miałem protestować przeciwko takiemu dziwowi natury:)

      Usuń
    6. Skoro kruk biały, to i gdakać może, niewykluczone... Jak doleci, to się okaże, co z niego za ziółko:)
      A tych chirurgów to dawaj szybko, jak tylko się zasłużenie ponapawasz i ponadymasz!

      Usuń
    7. Czyżby było jakieś zwiększone zapotrzebowanie na masakrę? :P

      Usuń
    8. Kra i ko! A jakiż ładny tatuaż u tego ptaszka, no, no. I numer katalogowy, no, no. A ja myślałam, że takich porządnych ludzi już nie ma na świecie, a tu proszę!
      Masakra nieźle się wpisze w rozpoczęciowoszkolnoprzedszkolny klimat...

      Usuń
    9. On jest inwentaryzacyjny, ten numer:P Na dodatek chyba z tych niższych:P Cieszę się, że dotarło:)

      Usuń
    10. To, że inwentaryzacyjny nic nie zmienia w tym, co sobie myślę. Ja na przykład nie jestem w stanie zrobić takowej. A jeszcze, żeby przy okazji ponumerować, rany boskie!
      Ja też się cieszę, że dotarło. Bądź jednak ludzki kruczy pan i daj mu odsapnąć przed drogą powrotną, bo coś perspektywy wolnoczasowe rysują się przede mną marne, oj, marne...

      Usuń
    11. A niech se odpoczywa. Proces numerowania był rozłożony na lata, tak już pewnie ze dwadzieścia:)

      Usuń
  8. Zdziwię się jeżeli nie wygrasz ;p ;p
    Zaraz zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do gratulacji! Zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko jedyna! dowiedziałam się tutaj!
    Gratuluję i Tobie i Sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście gratuluje również tez pozostałym finalistom:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbiorczo dziękuję wszystkim, mam nadzieję, że Państwo się nie obrażą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźniona jak zawsze, ale z kolejnymi serdecznymi gratulacjami i życzeniami powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję!
    Wielkie, serdeczne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję! Ciesze się, że ten blog znalazł się w finale. Dostarcza tyle czytelniczych inspiracji zapewne nie tylko mnie:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te słowa o inspiracji, postaram się nie zawieść:)

      Usuń
  16. Paaaaaanie! Ale jak już będziesz prowadził ten stragan z deskami, to nie zapomnisz o maluczkich :) Gratulacje.
    PS. Nie chcę nic pisać, ale ja bym to opił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku ponoć jakieś mniej użyteczne kuchennie nagrody:P Nie mogę pić, idę na rozpoczęcie roku, jakby wyglądał taki wczorajszy tatuś:)

      Usuń
    2. A czciłeś wczoraj pierwszy dzień szkoły?:P

      Usuń
    3. Nie, porażkę w rozgrywkach :) A tak w ogóle, to najpierw u mnie namawiasz (ogródkami, bo ogródkami), na bro, a potem masz jakieś anse. W mojej okolicy tak się nie robi, bo można zostać pariasem :P

      Usuń
    4. Teraz jest już po apelu i można uczcić nowy rok szkolny dawką bro, nie ma przeciwwskazań:)

      Usuń
  17. Dopiero teraz przeczytałam Twoją wczorajszą wiadomość:)
    Gratuluję, trzymam kciuki i przy okazji cieszę się, że i mnie doceniono:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś doceniona jak najbardziej słusznie:)

      Usuń
  18. Najpierw musiałam sprawdzić co w ogóle jest (upraszam się o wybaczenie za ignorancję, w blogosferze jestem ciągle nieopierzona jeszcze, ale nadrabiam) i wow super, gratuluję!! Życzę powodzenia!! :D i oczywiście wiem na kogo oddam swój głos ;P :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nieopierzona i sprawdzałam najpierw cóż to jest. Po sprawdzeniu z czystym sumieniem gratuluję( teraz już wiem czego) zarówno Tobie jak i pozostałym. Trzymam kciuki za wygraną. Powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyna z Alaski i Moleslaw: Dzięki wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :D wyróżnienie w pełni zasłużone :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje tym większe, że chyba w zeszłym roku nie tylko dostałeś nagrodę publiczności, ale też byłeś w finale, prawda? Znaczy blog trzyma poziom :) Ogromne brawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na kogo tu teraz głosować, hę? Będe chyba rzucac monetą:).
      Gratulacje:).

      Usuń
    2. @Viv: staram się jak mogę:) Dzięki.

      @Iza: Aż taki dylemat? To niech będzie moja strata, rzuć tą monetą:P I dzięki.

      Usuń
  23. Ojtam, nie aż taki, damy radęPPPPP
    P.S. Skoro już odebrałeś gratulacje, to może kopsniesz się na stosikowe wylosować mi książkę:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, już lecę:) Blogroll mi się nie zaktualizował, a na FB jeszcze nie ma linku:P

      Usuń
    2. Bez linku jak bez rękiPPPP

      Usuń
    3. Człowiek się szybko do dobrego przyzwyczaja:)

      Usuń
  24. Gratuluję, trzymam kciuki za ciąg dalszy, zgłoszenie czytelnicze wysłane.

    OdpowiedzUsuń

Swoje komentarze proszę zostawiać na nowej stronie bloga: http://zacofany-w-lekturze.pl/, tam na pewno na nie odpowiem.

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.